VvE beheer, in vertrouwde handen bij Gevaert

Veilig en comfortabel wonen, dat wil iedereen. Als Vereniging van Eigenaren heb je daarin een belangrijk aandeel. Bovendien draagt goed VvE beheer bij aan het in stand houden of zelfs verhogen van de waarde van het vastgoed. De specialisten bij Gevaert beschikken over uitgebreide kennis op het gebied van beheer en makelaardij, onze jarenlange ervaring stelt ons in staat om te ondersteunen in de breedste zin van het woord, helemaal afgestemd op de wensen!

Financieel, administratief- en technisch beheer van woningen, kantoren en winkels. Voor Gevaert Vastgoedbeheer kent het geen geheimen.

Ontdek ons brede pakket aan mogelijkheden

Ben jij bestuurslid van een VvE? Wij nemen het VvE beheer graag van je over. Wij kunnen het gehele beheer overnemen of een aantal onderdelen. Naast het voeren van de administratie, het opstellen van de jaarrekeningen, het maken van sluitende begrotingen en de incasso van de servicekosten kan Gevaert nog meer voor je betekenen. Wij zijn bijvoorbeeld graag partner voor het bestuur en werken met een vast contactpersoon voor iedere VvE. Op het organisatorische vlak, maar ook als betrokken en deskundige adviseur. Met onze brede technische kennis kunnen wij meerjarenplannen opstellen, maken we offertevergelijkingen en begeleiden we het gemeenschappelijk groot- en klein onderhoud. En de jaarlijkse ledenvergadering organiseren en bijwonen? Ook daar draaien wij onze hand niet voor om. Samen met Gevaert realiseert elke VvE optimaal beheer en onderhoud voor het appartementengebouw. Dat doen we al ruim 40 jaar voor onze tevreden klanten!

Twinq

Gevaert Vastgoedbeheer gebruikt Twinq, een professioneel softwarepakket voor VvE beheer. Dit biedt grote voordelen, zoals direct inzicht in de administratie en voortgang van bijvoorbeeld klachtafhandeling.

Verzekeringen

Wanneer wij als VvE-beheerder begeleiden bij het afsluiten van een verzekering voor de VvE dan is al snel sprake van bemiddelen volgens de Wet op het Financieel Toezicht (Wft). Ditzelfde geldt voor het assisteren bij het beheer en de uitvoering van verzekeringen door een VvE-beheerder. Voor deze bemiddelingsactiviteiten is dan een wettelijke Wft-vergunning noodzakelijk .

Als aangesloten instelling van Rivez Assurantiën & Risicobeheer B.V. beschikken wij over deze vergunning die bij de Autoriteit Financiële Markten (AFM) is geregistreerd onder vergunningnummer:12004748. Hierdoor zijn wij bevoegd om te bemiddelen in verzekeringen voor de VvE.

Adviseren doen wij niet zelf, dat gedeelte laten we over aan onze samenwerkend partner Rivez Assurantiën & Risicobeheer B.V. Dit is een onafhankelijk verzekeringsmakelaar en
-adviseur die gespecialiseerd is in het adviseren en verzekeren van VvE’s en haar bestuurders.

Voor een volledig overzicht van de hier beschreven samenwerking met Rivez Assurantiën en Risicobeheer B.V. verwijzen wij u naar: Dienstenwijzer Gevaert Vastgoedbeheer.

Beloningsbeleid voor verzekeringsactiviteiten
Volgens de richtlijnen van de Wet beloningsbeleid financiële ondernemingen (Wbfo), die van toepassing is op verzekeringsbemiddeling, berichten wij u dat onze medewerkers niet afzonderlijk door ons worden beloond voor de bemiddelingswerkzaamheden bij verzekeringen voor de VvE. Op deze wijze wordt gewaarborgd dat zij geen financiële prikkels ervaren die een zorgvuldige klantbehandeling in de weg kunnen staan.

Maak kennis met Gevaert VvE beheer

Op zoek naar een vakkundige en ervaren VvE beheerder? Gevaert Vastgoedbeheer is graag jouw partner. Onze vastgoedspecialisten zijn hét aanspreekpunt voor de eigenaren en VvE, maar we begeleiden ook onderhoudsprojecten en -werkzaamheden aan het gebouw. Denk aan dakrenovatie, gevelrenovatie of schilderwerk. Dat doen wij in Nieuwegein en de regio Utrecht, maar bijvoorbeeld ook in Harderwijk. Benieuwd naar de mogelijkheden? Maak snel een afspraak, de koffie staat klaar op ons kantoor aan de Zoomstede 2 te Nieuwegein.

gev-2511.jpg

Weten wat Gevaert Vastgoedbeheer voor u kan betekenen?